Enda en lue

1/12/2014

Enda en lue

 For en fantastisk søndag vi har hatt. Dagen har vi tilbrakt på tur, og målet var stranda.
Selv om det var kaldt i lufta varmet solen godt og vi var gode og varme hele turen.

Jeg rakk akuratt å bli ferdig med enda en lue før vi skulle ut på tur. Den er strikket med dobbel tråd Alpaca Maya fra Viking, og er utrolig god å ha på. Den holdt meg god og varm rundt ørene:-)

Gabriel sin lue er fra Ugly children clothing. Jeg elsker dette merket, men har ikke tatt meg råd til å kjøpe det da prisen er ganske stiv. Men i går fant jeg lue, cardigans og ulldress til fine priser:-) Nesten så jeg lurer på om jeg skulle kjøpt flere og hatt klar noen av neste års julegaver????

 Mmmmmm.... deilig med kjeks og kakao (eller tassao som Gabriel sier) på tur.

 På toppen av luen har jeg skrevet "Love". Jeg skal lage et hjerte til å ha under. Personlige detaljer er fint på hjemmelagde plagg.

 Far og sønn: My boys!

 Så glade på tur:-)
Ullvanggenseren til mannen var en av julegavene han fikk av meg i år:-)

 Pølsegrilling på bål. kaste stein i vannet, gjemme seg i skogen, og lage.......
...barkebåter:-)
Det er noe av det vi har gjort på tur i dag.

Nå er det litt avslapning før morgendagen og ny uke skal forberedes. Middagsplanlegging står på menyen og som alltid besøker jeg Trines matblogg når dette skal gjøres.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start