Jeg får aldri nok........

1/05/2014

Jeg får aldri nok........

 .................av disse stripete skappeljakkene:-)
Her er nok en på vei og denne gangen i favorittgarnet puno. De andre jakkene i dette garnet er mine favoritter, og jeg bruker de mye her hjemme og i hverdagen.
Denne gangen er utgangspunktet grå, men med mange mange andre farger også. Denne blir litt lenger enn de andre jeg har strikket, og lange ulljakker det liker jeg!

 På denne jakken har jeg gått ned til pinne nr 8 og syntes det ser ut som det kan fungere ganske så bra!
Jeg bruker totalt 9 forskjellige farger og alle fargene utenom den mørke grå er Puno. Den mørke grå er Myk (skappelgarnet), men det så og si likt som puno.

Bak på ryggen skal jeg sy på det siste store peace merket jeg har. Dette er i sort og sølv:-)

Nå skal jeg fortsette å nyte stillheten og alenetiden her hjemme, for før man aner det er det fullt hus igjen;-)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start