Kjekkasbukse

1/26/2014

Kjekkasbukse

 Endelig!!! Denne buksa har ligget å dundret på samvittigheten min en stund nå, og endelig er den ferdig.
Jeg har strikket Pickles sin Kjekkasbukse til Gabriel.

 Jeg elsker fargene!!!
Garnet jeg har tatt i bruk denne gangen er Royal baby alpaca fra Iceyarns. Så mykt og deilig!!!
Det gikk med ca 3 nøster, 150 gram.
  
  Og for første gang har jeg strikket en snor, en såkalt icord.
Jeg kommer nok ikke til å hekle snorer lenger. Disse er jo så fine!

 Buksa har lang vrangbord på bena, noe som gjør den anvendlig en god stund!!!

Gleder meg til å ta på ullbuksa på lille gullet:-)

4 Kommentarer:

Klokken 1/26/2014 , Blogger LisaM sa ...

Den buksa ser jo bare superdeilig ut! Duse, fine farger og ja, snora er veldig fin:)

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Hanne sa ...

Åhhh så fin. Digger fargekomboen.

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Kirsti sa ...

Dette ser ut som en deilig bukse! Herlige farger:)

 
Klokken 1/27/2014 , Blogger Lene sa ...

Fin bukse og herlige farger, ser supermyk ut;)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start