Lue i en fei!

1/11/2014

Lue i en fei!

 Wow. Dette gikk raskt:-)
En lue ble ferdig nå i kveld, en enkel en, ikke noe fiks fakseri;-)
Luen er strikket med enkel tråd Alpaca Maya fra Viking på pinne nr 7.
Et utrolig deilig garn. Helt kløfritt, mykt og deilig!
Jeg skal prøve meg på en til, men med dobbel tråd. Kan se for meg at de små hullene innimellom kan gjøre hodet litt kaldt;-)

 Luen er på.

 Knappen er fra Du store alpakka. Kokosnøttknapp med gull.

Det var gøy å bli så fort ferdig med et prosjekt. Tror jeg må ha flere raske prosjekter fremover:-)

2 Kommentarer:

Klokken 1/12/2014 , Blogger Sissel sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 1/12/2014 , Blogger Sissel sa ...

Så nydelig lue, knappen er denl lille detaljen som gjør lua unik synes jeg 👍
Klem Sissel

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start