Mer til meg selv:-)

1/18/2014

Mer til meg selv:-)

 Hei og god lørdag:-) Det er helg og det er herlig. Jeg er alenemamma i helgen, men dagen i dag er full av planer så det er bare kos!!!!
Tro det eller ei: Mer egostrikk er på vei! Jeg som skulle strikke småprosjekter fremover klarte ikke å dy meg. Jeg bare må ha enda en skappeljakke;-)
Denne gangen prøver jeg noe annet enn Puno, nemlig Soft alpakka fra Sandnes. Herlighet så mykt og godt!!!!

 Jeg elsker jordfarger, så brunt, beige og hvitt var ikke vanskelig å plukke ned fra hyllene. Nå har jeg i ettertid sett at dette garnet også finnes i fersken farge. Herlig til våren kanskje?

Som vanlig er det jakke i striper. Jeg hadde nok ikke klart å strikke en ensfarget jakke like fort som disse stripete, og tålmodigheten min er ikke så stor.
Bakstykket er ferdig, og jeg har startet med første forstykke. 

Ønsker deg en riktig god helg videre!
Og følg med på bloggen til uken. Da skjer det noe nytt her inne:-)

2 Kommentarer:

Klokken 1/18/2014 , Blogger Bente sa ...

Kjempefin!! Hvilken pinne bruker du? God egostrikklørdag:)

 
Klokken 1/18/2014 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Wow! Du strikker MYE! Fint blir det også. Jeg bruker Lisas vester/kjoler hver dag. Godt med pizzasnurrer i kveld da, kos dere! :))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start