Skappeljakke, garnkjøp og nyheter på bloggen!

1/03/2014

Skappeljakke, garnkjøp og nyheter på bloggen!

 Enda en skappelinspirert jakke er ferdig, men denne kan jeg ikke si meg fornøyd med:-(
Jeg har strikket den med Peru alpaca bulky på pinne nr 9, og denne ble tung og litt stor.
Men jeg skal nok få brukt den litt alikevel:-)

Over til nytt garn:-) Også fra Iceyarns. Her var det fargene som tok overhånd. Er de ikke vakre???? Herlige nyanser som bare må brukes sammen. Denne gangen med mye mindre pinner;-)


 Farger er virkelig inspirasjon for meg, og jeg har alltid lyst til å begynne på noe nytt når jeg finner fine fargesammensetninger.


Så over til nyheter:
Jeg har vært så heldig å få være med på noe nytt og spennende innen strikkeverden og jeg gleder meg til å vise og fortelle dere hva det er. Desverre kan jeg ikke røpe noe enda, men det er ikke lenge til det avsløres. Følg med på bloggen fremover:-)

2 Kommentarer:

Klokken 1/03/2014 , Blogger Har en drøm... sa ...

Herregud så produktiv du er altså!!
Fra den ene til den andre, herlig:))
Og så spennende med nyheter, gleder meg til og høre mer... ♥

 
Klokken 1/04/2014 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Åh, spennende, NÅ ble jeg nysgjerrig!!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start