Skappeljakke i Softalpakka

1/22/2014

Skappeljakke i Softalpakka

 Endelig ferdig!
Denne skappelen er en av de mykeste jeg har prøvd. Helt fantastisk!!! Hakket bedre enn puno faktisk (det trodde jeg ikke)!


 Jakken er strikket i Softalpakka fra Sandnes garn i fargene: beige, hvit og brun. 
Jeg skulle bruke pinne nr 7, men endte opp med nr 8. Jeg ser at nr 7 kanskje hadde blitt finere. Så neste gang skal jeg huske på det.
Hvor mye garn som gikk med er jeg usikker på. Jeg glemte å følge med etterhvert. Det er en ting jeg skal begynne å følge med på. Lurt på ta vare på magebåndene kanskje?;-)

 Denne kommer til å bli brukt mye!!!! 
Jeg elsker jordfarger!!!


Nå er det natta.
Sweet dreams!

8 Kommentarer:

Klokken 1/22/2014 , Blogger Fruen sa ...

Du kan jo alltids veie jakken? Du vet jo sånn ca hvor mange nøster som gikk med? Magebåndene er jo så kjedelig samlet på, ramler av, eller faller i intr hos ungene;) hehe.. god natt! Gleder meg til neste prosjekt herifra!

 
Klokken 1/22/2014 , Blogger Fruen sa ...

* da vet du (skulle andre detning starte med). #altforseintpåkvelden

 
Klokken 1/22/2014 , Blogger Ruths datter sa ...

dette blir jo en jakke til å krype inni og bare kose seg.
Klem

 
Klokken 1/23/2014 , Blogger Kirsti sa ...

Nydelig genser, den ser skikkelig deilig ut! :)

 
Klokken 1/23/2014 , Blogger Victoria @ sa ...

Å, holy moly! Denne ser vanvittig myk og god ut!!! :)

 
Klokken 1/23/2014 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Den er fantastisk myk!!!! Det blir helt klart en ny. Skal bytte inn nøstene jeg hadde til overs i en annen farge. Denne gangen tror jeg det skal bli en genser....

 
Klokken 1/23/2014 , Blogger Susann Englemamma sa ...

Kjempefin jakke :) Nå skal jeg snart strikke min første skappeljakke. Kjøpte garn i dag :) Gleder meg!!

 
Klokken 2/01/2014 , Blogger Eline sa ...

Hei! :-) Er det skappeljakken nr 1 eller nr 2 du strikker? Helt nydelige! vil begynne å strikke selv! Hvor får jeg tak i disse oppskriftene hen? :-)

Mvh
Eline

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start