Små forandringer gir fornøyd skaper!!!!

1/19/2014

Små forandringer gir fornøyd skaper!!!!

 Husker du denne?
Jeg var ikke helt fornøyd med resultatet og skjønte at jeg måtte gjøre noen endringer for at den skulle bli tatt i bruk.



Nå er endringene gjort, og jeg liker den mye mer.
Her er resultatet:
 Jeg tok opp den brune heklede kanten rundt jakken, og heklet den i hvit istedet. Det ble mye mykere med en gang!

 På baksiden har jeg fått tekst under hjertet mitt:
LOVE
Ble veldig fornøyd med fargene og skriften.


 Jeg elsker små detaljer som nesten ikke syntes. Man oppdager de litt etterhvert, slik som dette peacetegnet. 

Så har jeg tatt frem alle skappeljakkene mine (bortsett fra en. Den glemte jeg rett og slett at jeg hadde strikket;-)), og prøvd å fotografere de sammen..... Prøvd er det riktige ordet.......

 De fire som ligger under den hvite og brune er alle strikket i Puno. Den beige og grønnmelerte er miks med Puno og Myk. Den brune og hvite er Peru alpaca bulky fra iceyarns.

 Mine absolutte favoritter er de to med peace merkene på ryggen. Jeg elsker fargespillet, den store detaljen på ryggen og selvfølgelig mykheten fra garnet på disse jakkene. Jeg bruker de masse!!!!

Neste jakke mangler snart bare ermer, så skal den også tas i bruk. Denne gangen har jeg prøvd et nytt garn. Det kan du lese om i innlegget under!

8 Kommentarer:

Klokken 1/19/2014 , Blogger Ellen Kristin sa ...

Imponerende! Liker alle jakkene du har strikket, men skjønner ikke hvor du tar tålmodigheten ifra :)

 
Klokken 1/19/2014 , Blogger SNILLPIKE♥ sa ...

Har følgt deg her på bloggen ei stund, men lite flink å legge att spor.:-( Synes du produserer så mykje fint. Inspirert av deg er eg igang med ein stripete Skappelgensar til meg sjølv, har kun litt av siste armen igjen.
Men eg lurer på kor du har fått fatt i dei flotte PEACE merka som du har sydd bak på 2 av jakkene?
Fin kommande veke til deg. :-), Ann Helen

 
Klokken 1/19/2014 , Blogger Bente sa ...

DU er så flink, jeg blir så inspirert!! Takk!! Jakkene er kjempefine, venter allerede i spenning på neste prosjekt:) Klem

 
Klokken 1/20/2014 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Takk:-) Stripene gjør at tålmodigheten holder, og det å få se det ferdige resultatet... Ensfarget jakke finnes ikke i den samlingen for det tror jeg hadde gått veeeeldig sakte å strikke!

 
Klokken 1/20/2014 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Tusen takk for koslig tilbakemelding og for at du tok deg tid til å legge igjen spor. Håper jeg får sett jakken din ferdig! Peacemerkene har jeg kjøpt på nett.... Sydilla.no (tror jeg)

 
Klokken 1/20/2014 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Tusen takk:-) Neste prosjekt er rett rundt hjørnet. Bare to armer og montering igjen;-)

 
Klokken 1/22/2014 , Blogger SNILLPIKE♥ sa ...

Tusen takk. :-)

 
Klokken 1/22/2014 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

WOW! Du er jo helt rå Gøril! Hvor fort strikker du!?! Utrolig fine jakker og det ble kjempefint med den siste touchen på jakka du ikke var helt fornøyd med. NÅ kommer du til å bruke den. :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start