Babyteppe med egen oppskrift

2/13/2014

Babyteppe med egen oppskrift

 Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente, og i går kveld måtte jeg bare starte på et babyteppe;-)
Jeg hadde en oppskrift i hodet som jeg bare måtte få skrevet ned, og etter den var skrevet ned, måtte den testes:-)

 Så langt har jeg kommet, men regner med at jeg kommer enda litt lenger i kveld:-)
Men dette skal være et innimellom prosjekt med deadline i slutten av april.
Jeg har tross alt jakker og halser å strikke også.

 Jeg har valgt å kalle teppe: "Babyteppe med perler og fletter". Perlestikk og flettestrikking gir liv!


Teppet strikkes i Peru alpaca light fra Iceyarns. Jeg er veldig overasket over hvor mykt og godt garnet er. Dette blir et fint pledd tror jeg!

7 Kommentarer:

Klokken 2/13/2014 , Blogger Birgitte sa ...

Kjekt med det som er egendesignet! Dette blir nok et kjempefint teppe :)

 
Klokken 2/13/2014 , Blogger Ruths datter sa ...

Dette kommer til å ble lekkert. Nydelig med fletter og perlestrikk.
Klem

 
Klokken 2/13/2014 , Blogger Nina G sa ...

Det var skikkelig fint! Likte veldig godt kombinasjonen :) du er så flink som kommer på dette!

 
Klokken 2/13/2014 , Blogger Kirsti sa ...

Dette ser nydelig ut! Herlig farge! Gleder meg til å se det ferdig!

 
Klokken 2/14/2014 , Blogger Marianne sa ...

Hei! Det ser kjempefint ut!! =)

 
Klokken 2/14/2014 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

At ikke jeg har tenkt på å gi god vin før, det var jo en kjempebra idé Gøril! Jeg fikk en nydelig bukett idag. Det trodde jeg ikke. Si i fra om dere vil at vi skal være barnevakt til Gabriel en kveld. Ingen problem! :)

 
Klokken 2/15/2014 , Blogger Vingesus og Julebrus sa ...

Hei! Kom over instagramkontoen din i går ved en tilfeldighet og i dag måtte jeg inn hit og se også :) Jeg er dypt imponert over alt det fine du har strikket. Flotte farger og så så masse!! Jeg har så lyst til å strikke 70-tallsjakka, men i str. 5-6 år, så virker det litt mye å strikke frem og tilbake, i forhold til å strikke rundt på rundpinne. Slipper monteringa, men likevel..!! Gleder meg til å se nye ting som kommer av pinnene dine:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start