Enkel tunika ..... igjen

2/28/2014

Enkel tunika ..... igjen

 Hei og god helg!
Det er fredag igjen og en deilig helg ligger foran oss.

Jeg har strikket enkel tunika fra Pickles igjen. Syntes den er så enkel og fin også er det så mange variasjonsmuligheter!
Jeg har strikket den med 2 tråder; 1 tråd lys beige alpaca chain (iceyarns) og 1 tråd naturhvit alpaca (Drops). Jeg likte fargen utrolig godt, men som leser av bloggen min kjenner du kanskje igjen fargeskalaen jeg er mest glad i:-)

Foran har jeg valgt å ha et hjerte i jeansstoff. Liker søte små deltajer;-)

 Bak i nakken har jeg sydd på to treknapper...


Håper kjolen kommer til å varme ei lita jente!

6 Kommentarer:

Klokken 2/28/2014 , Blogger Vigdis sa ...

Nydelig, likte godt hjertet på kjolen!

 
Klokken 2/28/2014 , Blogger Line Kristine sa ...

Det enkle er ofte det beste! Syns den ble kjempefin, jeg! Hjertet er virkelig prikken over i`en :)
God helg!

 
Klokken 2/28/2014 , Blogger Birgitte sa ...

Man finner sine strikkefavoritter. Nydelig liten tunika:)

 
Klokken 3/01/2014 , Blogger Hanne sa ...

Kjempe skjønn.

 
Klokken 3/04/2014 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Virkelig vakre naturfarger som kommer best til sin rett i et så enkelt mønster:-)

 
Klokken 3/27/2014 , Blogger Beate Søderholm sa ...

Har du tips hvor jeg kan finne denne oppskriften? Den var nydelig søt. Har et tantebarn som snart har fødselsdag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start