Here it is: Retrojakke i Puno

2/23/2014

Here it is: Retrojakke i Puno

Ja da var det endelig på tide å vise frem retrojakke nummer 2. Denne gangen strikket med Puno fra Rauma. En ting er sikkert: Den er utrolig myk og god, men jeg er ikke helt fornøyd i forhold til fargene. Men den skal nok bli brukt, for den er utrolig god å ha på!


 Jakken er strikket i str L og jeg har fulgt oppskriften som er i boken "Strikk med raske pinner".
Jeg glemte å dampe jakken før jeg tok bilde av den, men det går;-)

 Blondekanten er heklet med Puno metallik sølv. Her angrer jeg på at jeg ikke brukte hvitt garn. 

 Knapper har jeg ikke valgt enda,men jeg har sydd på trykknapper øverst på knappestolpen, så håper jeg å finne noen passende "pynteknapper".


9 Kommentarer:

Klokken 2/23/2014 , Blogger Kirsti sa ...

Utrolig flott jakke!

 
Klokken 2/23/2014 , Blogger Hanne sa ...

Så fin jakke. Den så skikkelig deilig ut.

 
Klokken 2/23/2014 , Blogger Ellen Kristin sa ...

Jeg synes jakken ble kjempefin jeg. Har kjøpt meg boken, og skal prøve meg på denne jakken selv også :)

 
Klokken 2/23/2014 , Blogger Birgitte sa ...

Det var en flott jakke!

 
Klokken 2/23/2014 , Blogger Ina sa ...

Knallfin!

 
Klokken 2/23/2014 , Blogger Vigdis sa ...

Du er utrolig flink til å sette sammen farger! Knallfin jakke!

 
Klokken 2/23/2014 , Blogger Jatte sa ...

Syns den var kjempefin jeg :D Du er en sånn racer med pinnene!

Ha en flotters uke,
Klemmer

 
Klokken 2/24/2014 , Blogger Nina G sa ...

Knallfin! Etter forrige retrojakke måtte jo jeg også kjøpe boka...har en del andre prosjekt på gang først, men en sånn jakke gleder jeg meg til å begynne på :) du er så rask! Her tar det både vinter og vår før et halvt prosjekt er ferdig...

 
Klokken 2/26/2014 , Blogger Stinemorღ sa ...

Så flott!!
Du er en racer på disse jakkene :) ingenting slår puno i mykhet - et godt tips til denne jakke for jeg skal lage den til meg selv SNART! hihi :)

klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start