Morsdag

2/09/2014

Morsdag

Først vil jeg gratulere alle mammaer med dagen!

Her er det morsdag med blandede følelser. Jeg er glad og stolt over selv og være mamma, og det å få roser av lille gutten sin varmer mammahjertet mitt!

Men savnet etter min egen mamma er ekstra stort denne dagen. Det er snart 4 år siden hun ble borte, brått og uventet. Jeg savner henne som mamma, som venn, og ikke minst som mormor.
Jeg vet at hun ville vært den beste mormoren som finnes for ei dame som brydde seg mer om de rundt seg skal man lete lenge etter. Jeg vet at hun hadde nytt hvert eneste sekund med Gabriel og at hun ville kommet på besøk hver eneste helg. Hun ville brukt alle ledige stunder på han og selv om hun ville vært en times kjøretur unna, ville hun kommet hit for å hente han i barnehagen de dagene hun var tidlig ferdig på jobb. Å som jeg savner at dette ikke er en del av livet mitt.
Å ha en å snakke med absolutt alt om, diskutere, få gode råd rundt morsrollen.
En du virkelig kan slappe helt av sammen med, og la henne ha kontrollen.
 Ja rett og slett få være barnet igjen....... 

Jeg vet at jeg aldri vil få henne tilbake, men jeg har tatt med meg verdier og lærdom fra henne.
Mamma, du er alltid i mitt hjerte og i mine tanker!


3 Kommentarer:

Klokken 2/09/2014 , Blogger Nina G sa ...

Nå ble jeg helt sentimental <3 skjønner så godt at du savner henne, jeg klarer ikke forestille meg hvordan det blir uten min egen mor. Nydelig bilde av dere<3 ha en fin morsdag:)

 
Klokken 2/09/2014 , Blogger Gunnhild Svendsen sa ...

Som jeg skulle skrevet det selv. Mistet min mor for tre år siden og hun var akkurat slik at beskriver din.
En som ringte og sa at i dag fortet hun seg gjen for å kunne hente i barnehage og på skole.
Jeg savner henne utrolig mye, men det verste er jentene mine som mistet en fantastisk mormor så alt for tidlig.
Sender gode og varme tanker i din retning. Kanskje litt trøst i at andre hr det som deg, men en mager en.
God klem

 
Klokken 2/10/2014 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Nydelig bilde av dere! Skjønner at savnet er STORT. Gratulerer med morsdagen Gøril! Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start