Oppdatering og vinneren i strikkekøen:-)

2/20/2014

Oppdatering og vinneren i strikkekøen:-)

Ja nå er det en stund siden jeg la ut innlegget om alle mine strikkeprosjekter og det er på tide å se hvordan det ligger an med de ulike strikkeprosjektene:-)
Hvem vant, hvem kommer på andre plass.....

 Lua kom på første plass!
Men det tok sin tid.... I dag har mannen brukt den for første gang og responsen var at det var veldig myk og god!!!!
På andre plass kommer retrojakka. Jeg har strikket hele ferdig, sydd og klippet opp, og holder nå på med knappestolpene. Regner med at den kan vises frem i morgen!

Mens jeg var ute i dag hadde DHL mannen kommet innom med pakke til meg:-) Mannen er hjemme med lille G som måtte være hjemme både i dag og i morgen da han kastet opp i bhg i går.
DHL mannen ringte på døra, lukket opp og kom inn.... Han har kanskje vært her noen ganger før?????
Uansett; med seg hadde han nytt alpaca garn! Herlig.

Peru alpaca light og Alpaca chain.

Jeg driver å lurer på om jeg skal prøve å ta med lille G på kino i morgen. Han har aldri vært på kino før, og 1 t og 15 min stillesittende aktivitet kan bli en utfordring... Men det er Karsten og Petra på vinterferie jeg lurte på å se, og han elsker Karsten og Petra. Jeg tror vi kjører på, så får vi heller gå ut om det blir for ille:-)

2 Kommentarer:

Klokken 2/20/2014 , Blogger Kirsti sa ...

Så flott lue, heldig mann! Gleder meg til å se retrojakka. Kos dere på kino:)

 
Klokken 2/21/2014 , Blogger Susann Englemamma sa ...

Det ser ut som en veldig deilig lue!!
Håper dere koste dere på kino. Karsten og Petra er veldig poppis hjemme hos oss:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start