Flettelue #2

3/02/2014

Flettelue #2

 To luer på to dager er slettes ikke værst:-)
Dette var superraske prosjekter, og jeg bare må ha disse i forskjellige farger!

 Denne luen er strikket i dobbel tråd Lille lerke fra Dale. Det er bomull/ull og blir god å ha når våren kommer! Erfaringene med garnet er positive. Jeg syntes det virket litt stivt når jeg startet å strikke, men er veldig fornøyd med resultatet.

 Også her har jeg laget en liten bil detalj:-)

 Luen passet til og med strikkedamen:-)


Jeg klarte å snike til meg noen bilder av eieren med luen på istad. Det er ikke lett å få gode bilder med strikkeplaggene, men jeg byr alikevel. 
Pysj og lue inne er da ikke så dumt? :-)
Jeg og denne klompen må holde oss hjemme i morgen for her herjer feber og hoste. 
Det blir helt klart en tur på legekontoret ( hvis de har tid).

4 Kommentarer:

Klokken 3/02/2014 , Blogger Rosehagen sa ...

Flotte luer i et nydelig garn;) Har noen nøster liggende etter et tidligere prosjekt, NÅ vet jeg hva de skal brukes til;)
God bedring til den lille;)

Klem fra Ann-Mari

 
Klokken 3/03/2014 , Blogger Barkeblikk sa ...

For noen nydelige luer! Jeg er også hekta på strikk for tiden og holder på med lue og votter til ei nyfødt jente :-) Herlig avkobling fra skolearbeid. Håper dagen din blir fin :) Klem fra Monica.

 
Klokken 3/03/2014 , Blogger Susann Englemamma sa ...

Fletter i strikking er utrolig fint!
Flotte luer! Og det gjorde seg veldig med den lille detaljen på kanten:)
God bedring til pjokken!
Klem:)

 
Klokken 3/04/2014 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Lue med fletter har stått på strikkelista mi lenge, -nå MÅ jeg bare!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start