Pickles besøk

3/15/2014

Pickles besøk

Endelig har jeg fått besøkt Pickles butikken.
Garnbutikken som har fantastisk garn, og som har oppskrifter jeg bruker masse! Det var gøy å få se de orginale pickles plaggene, selv om det bare ble et kort kort besøk. Mann og barn satt utenfor i bilen å ventet på meg......... Men nå har jeg fått både se og kjenne, og vet hvilke garnsorter jeg kan bestille hjem:-)
Noen nøster ble det selvfølgelig med hjem også:-) 

 Oppi posen ligger 4 nøster med summerwool, 2 lyseblå og 2 hvit/beige og 2 nøster merino extra fine i lys beige! Gleder meg til å ta de i bruk!

Etter besøket i markveien kjørte vi videre opp til Majorstua der målet var Frognerparken...
Vi koste oss med statuer og på lekeplassen til tross for skarp vind.....



Lunsj på Burger king falt i smak hos lille G og endelig fikk han nye BLÅ solbriller:-)

Ønsker deg en fin lørdag videre!

3 Kommentarer:

Klokken 3/15/2014 , Blogger Heidi Mikalsen Nymann sa ...

Høres ut som en hyggelig dag :)

 
Klokken 3/15/2014 , Blogger Martine Engebakken sa ...

Mye fint garn der:) Burde prøve abuelita 4ply også, det blir så mykt og fint til barneklær. Litt tykkere enn karisma... Mitt yndlingsgarn:D
Det er jo så mye flotte farger også og enkle oppskrifter, blir ikke mer perfekt?:P
Gleder meg til å se hva du lager for noe:)

 
Klokken 3/15/2014 , Blogger Siddis back home sa ...

Heldige deg, der skulle jeg gjerne vært! Så gøy dere har hatt det på tur! Ha en fin, fin kveld hos deg!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start